Statistické metody prognózování poptávky a marketingová propagační kampaň vybraného produktu Želivského klášterního pivovaru – Tereza Knobová
Tereza Knobová
Diplomová práce
Statistické metody prognózování poptávky a marketingová propagační kampaň vybraného produktu Želivského klášterního pivovaru
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na řešení problému v Želivském klášterním pivovaru, kterým je nedostatečný a nepravidelný odběr vařeného a prodávaného piva. Práce zpracuje kvantitativní data o odběru jednotlivých druhů piva v daném pivovaru, aplikuje statistické metody časových řad a vytvoří prognózu poptávky. Poté analyzuje trh v podobě dotazníkového šetření. Podle výsledků analýz se práce zaměří …víceAbstract:
This thesis is focused on solving a problem in Želivský klášterní pivovar, which has insufficient and irregular consumption of beer. This work will process quantitative data about consumption of each type of beer in the brewery. Then, it will apply statistical methods of time series and will create a demand forecast. The questionnaire survey will be used as the form of the market analysis. According …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2015
Identifikátor:
http://theses.cz/id/xksfi9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2015
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KNOBOVÁ, Tereza. \textit{Statistické metody prognózování poptávky a marketingová propagační kampaň vybraného produktu Želivského klášterního pivovaru}. Online. Diplomová práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Masarykův ústav vyšších studií. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/xksfi9/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykův ústav vyšších studiíČeské vysoké učení technické v Praze
Masarykův ústav vyšších studiíMagisterský studijní program / obor:
Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací podniku
Práce na příbuzné téma
-
Sociální marketingová kampaň v oblasti bezpečnosti a prevence zranění
Matyáš Albrecht -
Marketingová kampaň zásnubního prstýnku včetně mediálního plánu a vyhodnocení
Viktorie Slámová -
Mediální kampaň a možnosti jejího využití pro nábor studentů VŠFS
Hoang Ngan Vo -
Marketingová kampaň pro podporu cykloturistiky v Orlických horách
Denisa Moravcová -
Marketingová komunikační kampaň na podporu náboru technických pracovníků v konkrétním podnikatelském subjektu
Michaela Stejskalová -
Statistické metody v B2B marketingu založené na Customer Data Platform
Karel Ziernwald -
Vícerozměrné statistické metody v marketingovém průzkumu
Zuzana Němcová -
Hodnocení investiční činnosti podniku pomocí vybrané dynamické metody
Dominik Rind