Animace hudby se zaměřením na marketing a PR hudebnich festivalů – Monika Motlová
Monika Motlová
Bachelor's thesis
Animace hudby se zaměřením na marketing a PR hudebnich festivalů
Animation of music with a focus on marketing and PR of music festivals
Abstract:
Obsahem bakalářské práce je animace hudby a analýza jejího konkrétního nástroje, kterým je marketing a PR. Z hudebního umění se práce zaměřuje na hudební festivaly vážné hudby. V praktické části jsou zkoumány jednotlivé části marketingu jako SWOT analýza, marketingový mix u dvou hudebních festivalů konajících se v České republice. Jedná se o Mezinárodní operní festival Smetanova Litomyšl a Mezinárodní …moreAbstract:
The content of this work is animation of music and analysis of a specific instrument, which is marketing and PR. The art of music is focused on classical music festival. The practical part examines the individual components of marketing as a SWOT analysis, marketing mix in two music festivals taking place in the Czech Republic. It is the Smetana's Litomyšl International Opera Festival and the International …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 2. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/21527
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2010
- Supervisor: Irena Tyslová
- Reader: Jitka Černá
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/21527
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Arts Management
Theses on a related topic
-
Organizational Efficiency and Internal Marketing. How PR and Marketing can improve employee motivation
Ekaterina Lvova -
Sportovní marketing a PR vrcholového sportovce - Ester(STR)Ledecká
Ester Ledecká -
Marketing a PR základní školy ve městě a na vesnici
Lucie Procházková -
Politický marketing a PR
Jan Čada -
Marketing- und PR-Präsentation eines Forschungsinstituts. Eine Studie am Beispiel des Zentrums für Fachsprachenforschung an der Philosophischen Fakultät der Universität Ostrava
Lenka BARTOŠOVÁ -
Současná podoba prestižních filmových cen Oscar optikou politické korektnosti a dopad nového kodexu na výrobu, PR a marketing vítězných snímků
Emma Tomanová -
Důvody novinářů pro odchod do PR a marketingu
Pavlína Ondráková -
Marketingový mix koncertu
Lukáš Langer