Kateřina Harudová
Master's thesis
Moderní metody marketingu
Modern Methods in Marketing
Abstract:
Diplomová práce se zameřuje na vytvoření komplexního marketingového programu šitého na míru rodinnému pekařství, s využitím vybraných trendů marketingu dnešní doby.Abstract:
The aim of the Diploma thesis is to create a measure-made and complex marketing plan for a family bakery, with the application of chosen modern methods in marketing.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 1. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/24628
Thesis defence
- Date of defence: 15. 9. 2010
- Supervisor: Marie Hesková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/24628
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Moderní trendy marketingové komunikace
Daria Pogorelova -
Moderní marketingové trendy a jejich využití na Zimních olympijských hrách v Soči
Jana Piterková -
Moderní trendy v marketingové komunikaci
Karolína Vlachová -
Moderní trendy v marketingové komunikaci
Dennis Horyna -
Trendy marketingové komunikace
Kristýna Ďurkovičová -
Současné marketingové trendy rapových umělců v Čechách
Calin Panfili -
Trendy výběru zaměstnanců, požadavky zaměstnavatelů na uchazeče o pozici marketingový manažer
Oleg Bibik -
Současné trendy v marketingové komunikaci
Denisa Gabrielová