Používání strategií učení cizímu jazyku – Mgr. Jitka Přinosilová
Mgr. Jitka Přinosilová
Diplomová práce
Používání strategií učení cizímu jazyku
Foreign language learning strategies
Anotace:
Diplomová práce se zabývá kvantitativním výzkumem přímých strategií učení cizímu jazyku, který byl realizován na gymnáziích v okresech Brno-město a Brno-venkov. Frekvence používání strategií byla zkoumána na základě klasifikace strategií Oxfordové (1990) a jejího inventáře SILL (1990), který byl na české podmínky adaptován Vlčkovou (2005). Formulář, který byl pro výzkum použit se skládal ze dvou částí …víceAbstract:
The thesis deals with quantitative research of direct foreing language learning strategies which was realized at grammar schools in districts Brno-město and Brno-venkov. Frekvency of the use of the direct learning strategies was examined on the base of classification of the language learning strategies by Oxford (1990) and her inventory SILL (1990) which was adapted to the Czech conditions by Vlčková …víceKlíčová slova
strategie učení cizímu jazyku cizí jazyky gymnázium pohlaví učitelův vliv na učení přímé strategie učení paměťové strategie kognitivní strategie kompenzační strategie používání strategií foreign language learning strategies foreign languages grammar school gender teacher’s influence on learning direct learning strategies memory strategies cognitive strategies compensation strategies use of strategies
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 1. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/yjx1q/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 2. 2010
- Vedoucí: doc. Mgr. et Mgr. Kateřina Vlčková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství anglického jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Language Propaedeutics: Designing Activities to Prepare Young Learners for Foreign Language Learning
Dominika Slabá -
The Role of Music in Second Language Learning and Second Language Acquisition
Radka Tlustošová -
Music and Singing in Relation to Foreign Language Acquisition and Learning
Tímea Petrovičová -
Aspects Influencing Foreign Language Learning of a Learner Diagnosed with ADHD
Lenka Cetkovská -
Autonomous Learning at Universities and Its Influence on Language Learning Strategies and Metacognition
Lenka Zouhar Ludvíková -
Multisensory Structured Language Instruction in Vocabulary Learning Strategies - Comparison of Influences on Learners with and without Specific Learning Difficulties
Lenka Krajčovičová -
Strategie učení se cizímu jazyku u nevidomých studentů anglického jazyka jako cizího jazyka
Ivana Hovořáková -
Žákovské strategie k učení se ruskému jazyku
Apolena Procházková