Using literature to teach politeness theory. – Michal BERNÁŠEK
Michal BERNÁŠEK
Bakalářská práce
Using literature to teach politeness theory.
Using literature to teach politeness theory: The author will pick novelist(s) to illustrate how fiction works to model human interaction/pragmatic linguistics illustrated by Brown and Levinson's concept of politeness theory. The novelist(s) should focus on some multicultural or postcolonial theme or content.
Abstract:
Tato práce rozebírá teorii zdvořilosti a vysvětluje jeji základní koncepty na příkladech v literatuře.Abstract:
The focus of this thesis is to analyse and explain the concepts of politeness theory and illustrate them on examples from literature, to help students fully understand them.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: William Bradley Vice, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BERNÁŠEK, Michal. Using literature to teach politeness theory.. Plzeň, 2019. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Aktuelle Tendenzen im Konsumverhalten. Die Second-Sale- und Second-Hand-Kultur - Současné tendence v konzumním chování. Kultura Second sale a Second hand
Nikol STRAKOŠOVÁ -
Organizační kultura a organizační chování v malých a středních podnicích
Marek Cícha -
Organizační kultura a organizační chování v malých a středních podnicích
Sabina Martinková -
Skupinová identita a spotřební kultura
Maria Pustoshilova