Bc. Martina Závodná

Bachelor's thesis

Propagace nových výrobků firmy KANAFAS CZ, s.r.o. a jejich zavádění na trh

Promotion of new products in a selected company and their introduction to the market
Abstract:
Má bakalářská práce se zabývá analýzou jednotlivých nástrojů komunikačního mixu pro nové výrobky při jejich zavádění na trh ve firmě KANAFAS CZ, s.r.o. . Práce je rozdělena na teoretickou a aplikační část. V první části se snažím dle poznatků z odborné literatury a internetových zdrojů vysvětlit hlavní pojmy z oblasti komunikačního mixu. V druhé části své práce představím firmu KANAFAS CZ, s.r.o., …more
Abstract:
My bachelor thesis deals with the analysis of infividual means of communication mix for new products. These products have been introducing on the market in the company KANAFAS CZ, ltd. The thesis is devided into two parts, a theoretical one and a practical one. According to my knowledge from the specific literature and the internet sources, in the first part, I make an effort to explain main ideas …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 12. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 2. 2015
  • Supervisor: Ing. Ladislav Šolc, Ph.D.
  • Reader: Ing. Mgr. Adéla Dvořáková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Institute of Technology and Business in České Budějovice

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management