Bc. Martina Závodná

Bachelor's thesis

Propagace nových výrobků firmy KANAFAS CZ, s.r.o. a jejich zavádění na trh

Promotion of new products in a selected company and their introduction to the market
Anotácia:
Má bakalářská práce se zabývá analýzou jednotlivých nástrojů komunikačního mixu pro nové výrobky při jejich zavádění na trh ve firmě KANAFAS CZ, s.r.o. . Práce je rozdělena na teoretickou a aplikační část. V první části se snažím dle poznatků z odborné literatury a internetových zdrojů vysvětlit hlavní pojmy z oblasti komunikačního mixu. V druhé části své práce představím firmu KANAFAS CZ, s.r.o., …viac
Abstract:
My bachelor thesis deals with the analysis of infividual means of communication mix for new products. These products have been introducing on the market in the company KANAFAS CZ, ltd. The thesis is devided into two parts, a theoretical one and a practical one. According to my knowledge from the specific literature and the internet sources, in the first part, I make an effort to explain main ideas …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 2. 2015
  • Vedúci: Ing. Ladislav Šolc, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Mgr. Adéla Dvořáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Institute of Technology and Business in České Budějovice

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management