Propagace nových výrobků firmy KANAFAS CZ, s.r.o. a jejich zavádění na trh – Bc. Martina Závodná
Bc. Martina Závodná
Bakalářská práce
Propagace nových výrobků firmy KANAFAS CZ, s.r.o. a jejich zavádění na trh
Promotion of new products in a selected company and their introduction to the market
Anotace:
Má bakalářská práce se zabývá analýzou jednotlivých nástrojů komunikačního mixu pro nové výrobky při jejich zavádění na trh ve firmě KANAFAS CZ, s.r.o. . Práce je rozdělena na teoretickou a aplikační část. V první části se snažím dle poznatků z odborné literatury a internetových zdrojů vysvětlit hlavní pojmy z oblasti komunikačního mixu. V druhé části své práce představím firmu KANAFAS CZ, s.r.o., …víceAbstract:
My bachelor thesis deals with the analysis of infividual means of communication mix for new products. These products have been introducing on the market in the company KANAFAS CZ, ltd. The thesis is devided into two parts, a theoretical one and a practical one. According to my knowledge from the specific literature and the internet sources, in the first part, I make an effort to explain main ideas …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2014
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/cbnme/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2015
- Vedoucí: Ing. Ladislav Šolc, Ph.D.
- Oponent: Ing. Mgr. Adéla Dvořáková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZÁVODNÁ, Martina. \textit{Propagace nových výrobků firmy KANAFAS CZ, s.r.o. a jejich zavádění na trh}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/xlxcz9/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová