Identifikace konkurenčního prostředí a návrh marketingové strategie – Bc. Kateřina Strýčková
Bc. Kateřina Strýčková
Master's thesis
Identifikace konkurenčního prostředí a návrh marketingové strategie
Identification of the Competitive Environment and Marketing Strategy Designing
Abstract:
Hlavní cílem této diplomové práce je identifikace konkurenčního prostředí a vytvoření adekvátní marketingové strategie internetového obchodu s hračkami na dálkové ovládání pro děti. Teoretická část se zaměřuje na problematikou konkurence. Dále je pozornost soustředěna na oblast marketingové strategie a vymezení relevantní terminologie. Koncentrace je rovněž věnována internetovému marketingu. V analytické …moreAbstract:
The main target of this diploma thesis is to identify the competitive environment and to create an appropriate marketing strategy of the Internet shop with remote control toys for childern. The theoretical part focuses on the matter of competition. The attention is also concentrated on marketing strategy and definition of its relevant terminology. The concentration will be devoted to the online marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Radomila Soukalová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
STRÝČKOVÁ, Kateřina. \textit{Identifikace konkurenčního prostředí a návrh marketingové strategie}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2018. Available from: https://theses.cz/id/xm0gpk/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Strýčková, Kateřina. Identifikace konkurenčního prostředí a návrh marketingové strategie. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie internetového obchodu
Ondřej Chýlek -
Marketingová strategie pro startup zabývající se řízením projektů
Ester Štrochová -
Marketingová strategie podniku internetového obchodu
Jan Fajfr -
Marketingová strategie při rozvoji marketplace internetové aplikace na nových trzích
David Němec -
Online marketingová strategie pro vybraný internetový obchod
Ondřej RUHSAM -
Marketingová strategie v prostředí startupu
Petra Havlová -
Návrh online marketingové strategie pro internetový obchod Evpas
Kryštof Zlatohlávek -
Optimalizace online marketingové strategie pro internetový obchod
Kateřina Kašíková