Návrh komunikačního mixu výrobkové řady – Bc. Dominika Uhrová
Bc. Dominika Uhrová
Diplomová práce
Návrh komunikačního mixu výrobkové řady
Communication mix proposal for the product line
Anotace:
V této diplomové práci jsem se zabývala návrhem komunikačního mixu vybrané výrobkové řady české společnosti BARD s.r.o. Tato firma vyrábí kvalitní a unikátní kosmetické výrobky s mikroorganismem Pythium oligandrum. V práci byla provedena situační analýza společnosti, dále zhodnoceny jednotlivé segmenty zákazníků a také celkové prostředí firmy. Následně byla zhodnocena marketingová strategie a také …víceAbstract:
In this thesis, I examined a draft communication mix of selected product line of czech company BARD. This company produces high quality beauty products with unique microorganism Pythium oligandrum. The work was carried out situational analysis of the company were also evaluated different customer segments and business environment. It was subsequently evaluated marketing strategy and also communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/hknwc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2017
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
MARKETING COMMUNICATION MIX OF THE SELECTED REGION
Valeria Melynicsenko -
Inbound marketing in the Communication Mix at the Faculty of Informatics
Ján Struhár -
Podcasting as a new part of marketing communication mix in the Czech Republic and Germany
David Smékal -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová -
Integrated Marketing Communication
Rahul Kalathil Purushothaman -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková