Chovanie spotrebiteľa pri online nákupe odevov – Bc. Tatiana Bachledová
Bc. Tatiana Bachledová
Diplomová práce
Chovanie spotrebiteľa pri online nákupe odevov
Chovanie spotrebiteľa pri online nákupe odevov
Anotace:
Bachledová, T. Chování spotřebitele při online nákupu oděvů. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita, 2022. Diplomová práce se zabývá chováním spotřebitele při online nakupování oděvu prostřednictvím aplikací. Cílem je navrhnout obecná doporučení vedoucí ke zlepšení pro provozovatele aplikací, ale i pro spotřebitele. Pro naplnění tohoto účelu byla zpracována literární rešerše, analýza trhu a také …víceAbstract:
Bachledová, T. Consumer behaviour in the online apparel market. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2022. The diploma thesis deals with consumer behaviour on apparel market. The aim is to make general recommendations for improvement for application operators as well as for consumers. To fulfill this purpose, a literature research, market analysis, questionnaire survey (n=258) and in-depth interviews …víceAbstract:
Bachledová, T. Chovanie spotrebiteľa pri online nákupe odevov. Diplomová práca. Brno: Mendelova univerzita, 2022. Diplomová práca sa zaoberá správaním spotrebiteľa pri online nakupovaní odevu prostredníctvom aplikácií. Cieľom je navrhnúť obecné odporúčania vedúce k zlepšeniu pre prevádzkovateľov aplikácií, ale aj pre spotrebiteľov. Pre naplnenie tohto účelu bola spracovaná literárna rešerš, analýza …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Jan Turčínek, Ph.D.
- Oponent: Oldřich Trenz, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing ako dominantný nástroj online marketingovej komunikácie a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie
Ester Turi Nagyová -
Spotrebiteľské správanie generácie Y pri nákupe odevov online
Karin Stanová -
Behaviorální ekonomie a její aplikace v moderním marketingu
Kristýna Hašková -
Will shopping malls survive under the pressure of online shopping? How can shopping malls transform and be prepared for the digital era?
Ekaterina Efremova -
Consumers' trends in online shopping
Kristina Shcherbakova -
Spotřební chování zákazníka v online nákupech a jeho faktory a bariéry
Tereza Votavová -
Vliv pandemie Covid-19 na chování spotřebitele při nákupu potravin online
Alice Baculáková -
Identifikace faktorů působících na chování zákazníka při online nákupu potravin
Radka Bauerová