Model spolupráce asistenta pedagoga s účastníky výchovně-vzdělávacího procesu – Barbora Lišková
Barbora Lišková
Bachelor's thesis
Model spolupráce asistenta pedagoga s účastníky výchovně-vzdělávacího procesu
Cooperation Model between a Teaching Assistant and Participants in the Educational Process
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá spoluprací asistenta pedagoga s účastníky výchovně-vzdělávacího procesu. Teoretická část předkládá poznatky o asistentovi pedagoga a o účastnících výchovně-vzdělávacího procesu ve spolupráci s asistentem pedagoga. Hlavním cílem praktické části je vytvořit model spolupráce asistenta pedagoga s účastníky výchovně-vzdělávacího procesu. Výzkumné šetření je kvalitativního charakteru …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with the cooperation of a teaching assistant with participants in the educational process. The theoretical part presents the findings about the teaching assistant and the participants in the educational process in cooperation with the teaching assistant. The main goal of the practical part is to create a model of cooperation between the teaching assistant and the participants …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Lucie Cejpek Blaštíková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Lišková, Barbora. Model spolupráce asistenta pedagoga s účastníky výchovně-vzdělávacího procesu. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / odbor:
Social Pedagogy / Social pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Vztahy mezi žáky intaktními a žáky se speciálně vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí
Kateřina Bártová -
Metoda aktivního naslouchání při práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Martina SVOBODOVÁ -
Co s sebou přináší integrace dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do hlavního vzdělávacího proudu
Monika Pliešovská -
Aktuální pojetí výuky českého jazyka na 1. stupni základních škol pro žáky se speciálně vzdělávacími potřebami
Tereza ŠVANDOVÁ -
Řešení problematiky emocí ve výchovně vzdělávacím plánu dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v běžné základní škole
Eva Rousová