Bc. Patrik Hercík
Bachelor's thesis
Komunikace v sektoru služeb
Communication in the Service Sector
Abstract:
Cílem bakalářské práce je analyzovat komunikaci na vybrané pobočce společnosti Allianz. Zda je efektivní a jaké prvky se v ní objevují. V teoretické části se práce zabývá obecnými principy komunikace a jejími druhy. Dále je zde představena marketingová komunikaci, marketingový komunikační mix a jeho části. Další body práce se rozebírají efektivní komunikaci a bariéry v komunikaci. Závěr teoretické …moreAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to analyse the communication at a selected branch of Allianz. Whether it is effective and what elements appear in it. The theoretical part of the thesis deals with the general principles of communication and its types. Furthermore, marketing communication, marketing communication mix and its parts are introduced. Other points of the thesis discuss effective communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2023
Identifier:
https://is.ucp.cz/th/pdy5k/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2023
- Supervisor: Ing. Jan Mastný
- Reader: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.
Bachelor programme / field:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Marketing
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova