Bc. Patrik Hercík

Bachelor's thesis

Komunikace v sektoru služeb

Communication in the Service Sector
Abstract:
Cílem bakalářské práce je analyzovat komunikaci na vybrané pobočce společnosti Allianz. Zda je efektivní a jaké prvky se v ní objevují. V teoretické části se práce zabývá obecnými principy komunikace a jejími druhy. Dále je zde představena marketingová komunikaci, marketingový komunikační mix a jeho části. Další body práce se rozebírají efektivní komunikaci a bariéry v komunikaci. Závěr teoretické …more
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to analyse the communication at a selected branch of Allianz. Whether it is effective and what elements appear in it. The theoretical part of the thesis deals with the general principles of communication and its types. Furthermore, marketing communication, marketing communication mix and its parts are introduced. Other points of the thesis discuss effective communication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2023
  • Supervisor: Ing. Jan Mastný
  • Reader: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.

Bachelor programme / field:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Marketing