Bc. Patrik Hercík
Bakalářská práce
Komunikace v sektoru služeb
Communication in the Service Sector
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analyzovat komunikaci na vybrané pobočce společnosti Allianz. Zda je efektivní a jaké prvky se v ní objevují. V teoretické části se práce zabývá obecnými principy komunikace a jejími druhy. Dále je zde představena marketingová komunikaci, marketingový komunikační mix a jeho části. Další body práce se rozebírají efektivní komunikaci a bariéry v komunikaci. Závěr teoretické …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to analyse the communication at a selected branch of Allianz. Whether it is effective and what elements appear in it. The theoretical part of the thesis deals with the general principles of communication and its types. Furthermore, marketing communication, marketing communication mix and its parts are introduced. Other points of the thesis discuss effective communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.ucp.cz/th/pdy5k/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Jan Mastný
- Oponent: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova