Bc. Patrik Hercík

Bakalářská práce

Komunikace v sektoru služeb

Communication in the Service Sector
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analyzovat komunikaci na vybrané pobočce společnosti Allianz. Zda je efektivní a jaké prvky se v ní objevují. V teoretické části se práce zabývá obecnými principy komunikace a jejími druhy. Dále je zde představena marketingová komunikaci, marketingový komunikační mix a jeho části. Další body práce se rozebírají efektivní komunikaci a bariéry v komunikaci. Závěr teoretické …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to analyse the communication at a selected branch of Allianz. Whether it is effective and what elements appear in it. The theoretical part of the thesis deals with the general principles of communication and its types. Furthermore, marketing communication, marketing communication mix and its parts are introduced. Other points of the thesis discuss effective communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023
Identifikátor: https://is.ucp.cz/th/pdy5k/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2023
  • Vedoucí: Ing. Jan Mastný
  • Oponent: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách