Marketingová komunikace destinace cestovního ruchu – Jan FLESAR
Jan FLESAR
Bakalářská práce
Marketingová komunikace destinace cestovního ruchu
Marketing communication of tourist destination
Anotace:
Tato bakalářská práce se soustředí na vytvoření vhodného komunikačního mixu pro předem vybranou destinaci - Karlovarský kraj. V první kapitole je představen pojem destinace a popsán destinační marketing včetně marketingového mixu. Druhá kapitola se soustředí na vymezení marketingové komunikace, která se váže na cestovní ruch. Ve třetí kapitole jsou popsány jednotlivé prvky strategického marketingu …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on creating a suitable communication mix for a pre-selected destination - the Karlovy Vary region. The first chapter introduces the concept of destination and describes destination marketing, including the marketing mix. The second chapter focuses on the definition of marketing communication, which is related to tourism. The third chapter describes the various elements …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Štumpf, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FLESAR, Jan. Marketingová komunikace destinace cestovního ruchu. Plzeň, 2022. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace cestovní agentury s hotely
Sabina Řehová -
Marketingová komunikace v cestovním ruchu: analýza vybraného příkladu
Safonkina Safonkina -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Marketingová komunikace města Vrbna pod Pradědem
Kateřina Horská -
Marketingová komunikace v kongresovém cestovním ruchu
Adéla Koudelková -
Marketingová komunikace v cestovní agentuře Invia
Khanh Ngoc Mai -
Integrovaná marketingová komunikace domácího cestovního ruchu regionu Vranovsko
Tomáš Karásek -
Marketingová komunikace vybrané cestovní kanceláře
Klára Persánová