Jan FLESAR

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace destinace cestovního ruchu

Marketing communication of tourist destination
Anotácia:
Tato bakalářská práce se soustředí na vytvoření vhodného komunikačního mixu pro předem vybranou destinaci - Karlovarský kraj. V první kapitole je představen pojem destinace a popsán destinační marketing včetně marketingového mixu. Druhá kapitola se soustředí na vymezení marketingové komunikace, která se váže na cestovní ruch. Ve třetí kapitole jsou popsány jednotlivé prvky strategického marketingu …viac
Abstract:
This bachelor thesis focuses on creating a suitable communication mix for a pre-selected destination - the Karlovy Vary region. The first chapter introduces the concept of destination and describes destination marketing, including the marketing mix. The second chapter focuses on the definition of marketing communication, which is related to tourism. The third chapter describes the various elements …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2022
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Petr Štumpf, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

FLESAR, Jan. Marketingová komunikace destinace cestovního ruchu. Plzeň, 2022. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/