Iana Troitskaia

Diplomová práce

Marketingová studie vybrané atraktivity cestovního ruchu

Marketing study of selected tourism attraction
Anotace:
Cílem diplomové práce je vypracovat konkrétní marketingovou studii vybrané atraktivity cestovního ruchu, konkrétně Muzea Smyslů. Úkolem této diplomové práce je analyzovat stávající aplikaci marketingových nástrojů muzea. K vyřešení dané problematiky byly použity následující analýzy: analýza marketingového mixu, analýza prostředí a SWOT analýza. Práce je rozdělena do tří kapitol. První část je věnována …více
Abstract:
The aim of this diploma thesis is to elaborate a specific marketing study of selected tourism attraction - the Museum of Senses. The task of this thesis is to analyze existing application of marketing tools of this museum. To resolve this issue will be used the following analysis: marketing mix analysis, environmental analysis and SWOT analysis. The thesis is divided into three chapters. The first …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 3. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 1. 2019
  • Vedoucí: Zdenka Petrů
  • Oponent: Markéta Kalábová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/75304