Marketingová studie vybrané atraktivity cestovního ruchu – Iana Troitskaia
Iana Troitskaia
Diplomová práce
Marketingová studie vybrané atraktivity cestovního ruchu
Marketing study of selected tourism attraction
Anotace:
Cílem diplomové práce je vypracovat konkrétní marketingovou studii vybrané atraktivity cestovního ruchu, konkrétně Muzea Smyslů. Úkolem této diplomové práce je analyzovat stávající aplikaci marketingových nástrojů muzea. K vyřešení dané problematiky byly použity následující analýzy: analýza marketingového mixu, analýza prostředí a SWOT analýza. Práce je rozdělena do tří kapitol. První část je věnována …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to elaborate a specific marketing study of selected tourism attraction - the Museum of Senses. The task of this thesis is to analyze existing application of marketing tools of this museum. To resolve this issue will be used the following analysis: marketing mix analysis, environmental analysis and SWOT analysis. The thesis is divided into three chapters. The first …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 3. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75304
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 1. 2019
- Vedoucí: Zdenka Petrů
- Oponent: Markéta Kalábová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75304
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Dopady nařízení vlády v rámci „covid“ na cestovní ruch v Karlových Varech a využití marketingu k jeho znovuzrození
Klára Chorvatová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Marketing na sociálních médiích se zaměřením na cestovní ruch
Eduard Hiller -
Marketing na sociálních médiích se zaměřením na cestovní ruch
Eduard Hiller -
Dopad pandemie COVID-19 na cestovní ruch v Karlových Varech a možnost jeho revitalizace
Karel Urbanec -
Marketing na sociálních médiích se zaměřením na cestovní ruch
Kateřina Hrubá -
Cestovní ruch ve Spolkové republice Německo
Simona Tasevská