Lýdia Rimská
Bakalářská práce
Marketingová komunikácia UPC
Marketingová komunikace UPC
Anotace:
Cílem bakalářské práce je definovat podstatu marketingové komunikace, její nástroje a na základě získaných teoretických znalostí analyzovat jejich používání v praxi ve vybraném podniku. První část bakalářské práce se zabývá teoretickým vymezením jednotlivých základních pojmů a rozdělením nástrojů jak marketingového, tak komunikačního mixu. Je zde popsáno také více forem novodobého přístupu k marketingu …víceAbstract:
The goal of this bachelor thesis is to identify the purpose of the marketing communication and its tools. Taking the theoretical knowledge into consideration, the selected company will be analyzed. This thesis will start by defining individual key terms, the marketing mix, as well as the communication mix. Several modern approaches will be described as they are an important aspect of each company. …víceAbstract:
Cieľom bakalárskej práce je definovať podstatu marketingovej komunikácie a jej nástrojov a na základe získaných teoretických znalostí analyzovať ich používanie v praxi vo vybranom podniku. V prvej časti bakalárskej práce sa budeme zaoberať teoretickým vymedzením jednotlivých základných pojmov a rozdelením nástrojov ako marketingového, tak aj komunikačného mixu. Opíšeme takisto viaceré formy novodobých …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 6. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49638
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2016
- Vedoucí: Oldřich Vávra
- Oponent: Peter Onofrej
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49638
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Mystery Shopping v telekomunikačních službách
Stanislava SOBOTKOVÁ -
Analýza vybraných telekomunikačních služeb O2 Telefonica vzhledem ke konkurenci na tuzemském trhu mobilních operátorů
Marie JANÁLOVÁ -
Marketingová komunikace vybraného podniku
Monika Moringová -
Marketingová komunikace v cirkulární ekonomice
Dominika Hoferová -
Mezinárodní marketingová komunikace Cinema City
Soňa Wollnerová -
Marketingová komunikace společnosti Hard Rock Cafe Praha
Ivana Lorencová -
Marketingová komunikace značky
Michaela Grancová -
Marketingová komunikace výrobce luxusních módních doplňků
Nikola Klasovská