Lýdia Rimská

Bakalářská práce

Marketingová komunikácia UPC

Marketingová komunikace UPC
Anotace:
Cílem bakalářské práce je definovat podstatu marketingové komunikace, její nástroje a na základě získaných teoretických znalostí analyzovat jejich používání v praxi ve vybraném podniku. První část bakalářské práce se zabývá teoretickým vymezením jednotlivých základních pojmů a rozdělením nástrojů jak marketingového, tak komunikačního mixu. Je zde popsáno také více forem novodobého přístupu k marketingu …více
Abstract:
The goal of this bachelor thesis is to identify the purpose of the marketing communication and its tools. Taking the theoretical knowledge into consideration, the selected company will be analyzed. This thesis will start by defining individual key terms, the marketing mix, as well as the communication mix. Several modern approaches will be described as they are an important aspect of each company. …více
Abstract:
Cieľom bakalárskej práce je definovať podstatu marketingovej komunikácie a jej nástrojov a na základe získaných teoretických znalostí analyzovať ich používanie v praxi vo vybranom podniku. V prvej časti bakalárskej práce sa budeme zaoberať teoretickým vymedzením jednotlivých základných pojmov a rozdelením nástrojov ako marketingového, tak aj komunikačného mixu. Opíšeme takisto viaceré formy novodobých …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 6. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2016
  • Vedoucí: Oldřich Vávra
  • Oponent: Peter Onofrej

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/49638

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management