Školní inkluze z perspektivy sociální spravedlnosti – Eva MIKEŠKOVÁ
Eva MIKEŠKOVÁ
Master's thesis
Školní inkluze z perspektivy sociální spravedlnosti
The school's inclusion from the perspective of social justice
Abstract:
Tato práce se zaměřuje na školní inkluzi z perspektivy sociální spravedlnosti. Cílem práce je ucelený pohled na práci s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Chci zjistit, zda je školní inkluze sociálně spravedlivá, zda jsou na ni připraveni žáci a učitelé a zda vede k prosperitě českého školství. Také chci zjistit názor pedagogů na školní inkluzi.Abstract:
This thesis specializes in inclusion in terms of social justice. The aim is to get a complete picture of working with special needs children. I would like to find out if the inclusion is fair, if both the pupils and teachers are ready for it, and if it is beneficial to Czech education. I would also like to learn about the teachers' opinions on the inclusion.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 12. 2018
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 28. 1. 2019
- Supervisor: doc. PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
MIKEŠKOVÁ, Eva. Školní inkluze z perspektivy sociální spravedlnosti. Ostrava, 2018. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Theses on a related topic
-
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Vztahy mezi žáky intaktními a žáky se speciálně vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí
Kateřina Bártová -
Metoda aktivního naslouchání při práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Martina SVOBODOVÁ -
Rozvoj potenciálu žáků se speciálně vzdělávacími potřebami ve školní družině prostřednictvím edukačních aktivit
Daniel Antonín Zelinka -
Co s sebou přináší integrace dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do hlavního vzdělávacího proudu
Monika Pliešovská -
Vnímaná podpora žiakov so špeciálne vzdelávacími potrebami v triednom a školskom kolektíve
Viktória DUBECKÁ