Školní inkluze z perspektivy sociální spravedlnosti – Eva MIKEŠKOVÁ
Eva MIKEŠKOVÁ
Master's thesis
Školní inkluze z perspektivy sociální spravedlnosti
The school's inclusion from the perspective of social justice
Anotácia:
Tato práce se zaměřuje na školní inkluzi z perspektivy sociální spravedlnosti. Cílem práce je ucelený pohled na práci s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Chci zjistit, zda je školní inkluze sociálně spravedlivá, zda jsou na ni připraveni žáci a učitelé a zda vede k prosperitě českého školství. Také chci zjistit názor pedagogů na školní inkluzi.Abstract:
This thesis specializes in inclusion in terms of social justice. The aim is to get a complete picture of working with special needs children. I would like to find out if the inclusion is fair, if both the pupils and teachers are ready for it, and if it is beneficial to Czech education. I would also like to learn about the teachers' opinions on the inclusion.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2018
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2019
- Vedúci: doc. PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MIKEŠKOVÁ, Eva. Školní inkluze z perspektivy sociální spravedlnosti. Ostrava, 2018. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / odbor:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Práce na příbuzné téma
-
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Vztahy mezi žáky intaktními a žáky se speciálně vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí
Kateřina Bártová -
Metoda aktivního naslouchání při práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Martina SVOBODOVÁ -
Rozvoj potenciálu žáků se speciálně vzdělávacími potřebami ve školní družině prostřednictvím edukačních aktivit
Daniel Antonín Zelinka -
Co s sebou přináší integrace dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do hlavního vzdělávacího proudu
Monika Pliešovská -
Vnímaná podpora žiakov so špeciálne vzdelávacími potrebami v triednom a školskom kolektíve
Viktória DUBECKÁ