Bc. Petra TRČÁLKOVÁ

Diplomová práce

Role marketingu v rozvoji organizací sociálních služeb

The role of marketing in the development of social service organizations
Anotace:
Diplomová práce se zabývá významem marketingu v organizacích sociálních služeb. Cílem práce je zjistit, jakou roli zastává marketing v rozvoji organizací sociálních služeb z pohledů ředitelů těchto organizací. Teoretická část práce se zaměřuje na specifika nestátních neziskových organizací a jejich působnosti v oblasti poskytování sociálních služeb. Věnuje se řízení organizací, kvalitě sociálních služeb …více
Abstract:
The thesis deals with the importance of marketing in social service organizations. The aim of the thesis is to find out what role marketing plays in the development of social service organizations from the point of view of the directors of these organizations. The theoretical part of the thesis focuses on the specifics of non-governmental non-profit organizations and their activities in the field of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Věra Malík Holasová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

TRČÁLKOVÁ, Petra. Role marketingu v rozvoji organizací sociálních služeb. Ostrava, 2024. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Fakulta sociálních studií

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Fakulta sociálních studií