Klavírní duo - interpretace a zvukový záznam – Sarah Jedličková
Sarah Jedličková
Master's thesis
Klavírní duo - interpretace a zvukový záznam
Piano duo - interpretation and sound recording
Anotácia:
Interpretace a zvukový záznam klavírního dua je rozsáhlé téma, na které je nahlíženov interpretační rovině, a také je možné ho posuzovat z pohledu zpracování zvukovéhozáznamu. Technicko-interpretační specifika hry v klavírním duu lze rozdělit na čtyřruční hru ahru na dva klavíry. Práce popisuje zvukové aspekty různých nástrojových pozic, se kterými jemožno se v praxi setkat při interpretaci i záznamu …viacAbstract:
The interpretation and recording of a piano duo is an important issue both on theinterpretative level and from the perspective of sound recording. The technical and interpretivespecifics of performing in a piano duo can be divided into four-hand performance (on onekeyboard) and performance on two pianos. This thesis describes the sonic aspects of variousinstrument positions that can be encountered …viacKľúčové slová
klavírní duoKľúčové slová
klavíristéKľúčové slová
hudební interpretaceKľúčové slová
nahrávkyKľúčové slová
interpretační rozborKľúčové slová
zvukový záznam
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/18443
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2023
- Vedúci: Sylva STEJSKALOVÁ
- Oponent: Jiří GEMROT
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 21. 9. 2023 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Hudební a taneční fakultaMaster programme / odbor:
Hudební umění / Hudební režie
Práce na příbuzné téma
-
Deset preludií op. 33 Sergeje Bortkiewicze. Analýza a interpretace
Melanie Šohajová -
Úvod do fysiologie paměti pro potřeby hudební interpretace
Ondřej Petera -
Poučená interpretace orchestrálních partů bicích nástrojů
Antonín Procházka -
Interpretace a zvukové pojetí nahrávek Smetanova kvartetu e moll
Jiří Pohnán -
Elementární hudební interpretace inspirovaná moderními českými teoretiky
Milada NEJDLOVÁ -
Interpretace vybraných písňových textů hudební skupiny Mňága & Žďorp
Kristýna Hejzlarová -
Analýza a interpretace Skrjabinovy Klavírní sonáty č. 3 fis moll, op. 23
Eliška Tkadlčíková -
Problematika pěvecké interpretace cyklu Ilji Hurníka Písničky s flétnou pro vyšší hlas, flétnu(housle) a klavír
Markéta SCHAFFARTZIK