Bc. Jakub Krahulec

Diplomová práce

Návrh digitální marketingové strategie developerské společnosti

Design of a Digital Marketing Strategy for a Development Company
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou konkurence a následným návrhem digitální marketingové strategie pro developerskou společnost, která působí v oblasti rezidenčních projektů. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část se věnuje základním východiskům digitální marketingové komunikace a jejím formám, analýzám konkurence a konkurenčního prostředí. V druhé, praktické části, je proveden kvalitativní …více
Abstract:
The thesis deals with competition analysis and subsequent proposal of a digital marketing strategy for a development company operating in the residential projects sector. The work is divided into three parts. The theoretical part focuses on the basic principles of digital marketing communication and competition analysis, along with the competitive environment. In the second, practical part, qualitative …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Radomila Soukalová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Krahulec, Jakub. Návrh digitální marketingové strategie developerské společnosti. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe