Návrh digitální marketingové strategie developerské společnosti – Bc. Jakub Krahulec
Bc. Jakub Krahulec
Master's thesis
Návrh digitální marketingové strategie developerské společnosti
Design of a Digital Marketing Strategy for a Development Company
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá analýzou konkurence a následným návrhem digitální marketingové strategie pro developerskou společnost, která působí v oblasti rezidenčních projektů. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část se věnuje základním východiskům digitální marketingové komunikace a jejím formám, analýzám konkurence a konkurenčního prostředí. V druhé, praktické části, je proveden kvalitativní …viacAbstract:
The thesis deals with competition analysis and subsequent proposal of a digital marketing strategy for a development company operating in the residential projects sector. The work is divided into three parts. The theoretical part focuses on the basic principles of digital marketing communication and competition analysis, along with the competitive environment. In the second, practical part, qualitative …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Krahulec, Jakub. Návrh digitální marketingové strategie developerské společnosti. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Marketingová komunikace / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Identifikace cílových skupin pro komunikaci a návrh digitální komunikační strategie firmy
Iva Karpianusová -
Strategie digitálního B2C marketingu podniku The LEGO Group pro region REEMEA
Tomáš Zelenka -
Návrh komunikační strategie ve stavební firmě
Tomáš Beran -
Komunikační strategie sázkové kanceláře Sazkabet
Jan Pavel -
Návrh komunikační strategie s využitím nástrojů digitálního marketingu pro vybraný studentský spolek
Lucie Hynčicová -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk -
Plán, realizace a vyhodnocení komunikační strategie výstavy Digitální design: Pohled za pixely
Anežka Adamíková -
Analýza komunikační strategie značky Starbucks se zaměřením na digitální marketing a sociální média
Nikola Herodesová