Edukace Romů v andragogických souvislostech – Dana Juřenová
Dana Juřenová
Bakalářská práce
Edukace Romů v andragogických souvislostech
Education of Roma People in Contexts of Andragogy
Anotace:
Tato práce pojednává o edukaci Romů, jejich přístupu ke vzdělání jako takovému, a to jak na základních školách, tak i v pozdějším věku. Teoretická část bakalářské práce vychází z odborné literatury, která byla použita, a nastiňuje způsoby myšlení a uvažování Romů. Důraz je rovněž kladen na jejich celkový přístup k rozšiřování svých znalostí. Snaží se také o pochopení jejich životního stylu a s tím …víceAbstract:
This thesis is about the education of Roma, their way of approaching the education in primary schools and in adulthood. The theoretical part of this bachelor thesis is based on the literature that was used and describes the ways of thinking and reasoning of the Roma. It also shows emphasis on their overall attitude to expanding their knowledge. The thesis tries to understand their lifestyle and the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 6. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Juřenová, Dana. Edukace Romů v andragogických souvislostech. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Andragogika v profilaci na řízení lidských zdrojů v neziskové sféře
Práce na příbuzné téma
-
Využití jazykové hry jako aktivizující didaktické metody ve výuce ruského jazyka na střední škole
Kateřina Vižďová -
Výukové metody rozvíjející vybrané klíčové kompetence ve výuce českého jazyka a literatury na 2. stupni ZŠ
Natálie POSTLOVÁ -
Výukové metody u žáků s ADHD
Irena Kořínková -
Didaktické hry jako aktivizující metody v hodinách přírodopisu na základní škole
Jana Petrová -
Motivace k dalšímu vzdělávání sociálních pracovníků pracujících v nestátní neziskové sféře
Jana Pitáková -
Waldorfské školství - alternativa primární edukace žáků se speciálními potřebami?
Kateřina URBANOVÁ -
Dopad volnočasových aktivit na romské děti na Hranicku
Robert Sutorý