Chování spotřebitele na trhu s přírodní kosmetikou – Bc. Aneta Hrabcová
Bc. Aneta Hrabcová
Master's thesis
Chování spotřebitele na trhu s přírodní kosmetikou
Consumer behaviour in the natural cosmetics market
Abstract:
Hrabcová, A. Chování spotřebitele na trhu s přírodní kosmetikou. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2021. Diplomová práce se zabývá chováním spotřebitelů na trhu s přírodní kosmetikou v České republice. Hlavním cílem je navrhnout opatření vedoucí ke zvýšení efektivnosti marketingové komunikace a distribuce při prodeji přírodní kosmetiky. Literární rešerše se zaměřuje na problematiku …moreAbstract:
Hrabcová, A. Consumer behaviour in the natural cosmetics market. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2021. The diploma thesis deals with the consumer behaviour in the market of the natural cosmetics in the Czech Republic. The main goal of the thesis is to create a proposal, which will result increase efficiency of the marketing communication and distribution in the sale of natural cosmetics. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Marek Záboj, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field / specializace:
Economics and Management / Business Economics and Management / Commercial Communications
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová