Bc. Pavlína Fantová

Diplomová práce

Specifika marketingové komunikace v neziskovém sektoru

Specifics of marketing communication in the non-profit sector
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci neziskového sektoru a její specifikace. Cílem práce je analyzovat specifika marketingové komunikace v neziskovém sektoru a na základě vlastního zkoumání navrhnout doporučení využitelné v praxi. Úvodní kapitoly definují hlavní pojmy a principy marketingové komunikace, rozlišují specifika uplatňovaná v neziskovém sektoru oproti komerčnímu sektoru …více
Abstract:
This thesis focuses on the marketing communication of the non-profit sector and its specifics. The aim of the thesis is to analyze the particularities of marketing communication in the non- profit sector and, based on original research, propose practical recommendations. The introductory chapters define the key concepts and principles of marketing communication, distinguishing the specifics applied …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 5. 2024
  • Vedoucí: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Emil Velinov, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.

AMBIS vysoká škola, a.s.

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management podniku / Ekonomika a management podniku