Specifika marketingové komunikace v neziskovém sektoru – Bc. Pavlína Fantová
Bc. Pavlína Fantová
Diplomová práce
Specifika marketingové komunikace v neziskovém sektoru
Specifics of marketing communication in the non-profit sector
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci neziskového sektoru a její specifikace. Cílem práce je analyzovat specifika marketingové komunikace v neziskovém sektoru a na základě vlastního zkoumání navrhnout doporučení využitelné v praxi. Úvodní kapitoly definují hlavní pojmy a principy marketingové komunikace, rozlišují specifika uplatňovaná v neziskovém sektoru oproti komerčnímu sektoru …víceAbstract:
This thesis focuses on the marketing communication of the non-profit sector and its specifics. The aim of the thesis is to analyze the particularities of marketing communication in the non- profit sector and, based on original research, propose practical recommendations. The introductory chapters define the key concepts and principles of marketing communication, distinguishing the specifics applied …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/b4b7b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2024
- Vedoucí: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Emil Velinov, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management podniku / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová