Analýza českého trhu pro vstup izraelské firmy Ahava – David Havrda
David Havrda
Bakalářská práce
Analýza českého trhu pro vstup izraelské firmy Ahava
Analysis of the Czech market for the entry of Israeli company Ahava
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá dovozem kosmetických produktů izraelské firmy Ahava do České republiky. Cílem této práce je poukázat na specifika českého trhu pro dovoz kosmetických výrobků izraelských firem, výhody a nevýhody jednotlivých forem vstupu na trh a stanovit nejlepší možnou formu vstupu na trh. První část této práce je z teoretického hlediska zaměřena na legislativní podmínky vstupu na …víceAbstract:
This Bachelor thesis is concerned with import of cosmetic products of Israeli company Ahava to the Czech Republic. The aim of this thesis is to point out the specifics of the Czech market for the import of cosmetic products of Israeli companies, the advantages and disadvantages of individual forms of market entry and to determine the best possible form of market entry. The first part of this thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75889
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2019
- Vedoucí: Eva Křenková
- Oponent: Vít Hinčica
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75889
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza okolí výhradního dovozce automobilů značky Hyundai
Ondřej Polanský -
Logistika a marketing dovozce vína
Ondřej Šeďa -
Konkurenční strategie vybraných produktů společnosti Schwan Cosmetics Czech Republic s.r.o.
Miroslava Nová -
Consumer perception of the dermo cosmetics brand in the Czech Republic, Slovakia, and Hungary: case study L´Oréal Vichy
Nikola Lomenčíková -
The Brand Ambassadors of Cosmetics Brands and Their Relevance for Generation Z on The Example of the Czech Republic
Andrea Wimberská -
Exploring the impact of TikTok and Instagram marketing on generation Z cosmetics female consumers in the Czech Republic
Olha Vasylchenko -
Srovnání prodejních systémů v kosmetických společnostech Mary Kay ČR s.r.o. a Oriflame Czech Republic s.r.o.
Lenka Zapletalová