Výzvy CSR pro maloobchodní řetězce z hlediska zodpovědného nákupu surovin – Michaela Haluzová
Michaela Haluzová
Diplomová práce
Výzvy CSR pro maloobchodní řetězce z hlediska zodpovědného nákupu surovin
Challenges of CSR for retail chains in terms of responsible purchasing of raw materials
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou společenské odpovědnosti podniků zkráceně CSR. Konkrétně se soustředí na zodpovědný nákup surovin pro výrobu privátních značek. Způsob, jak zajistit udržitelnost privátních značek autorka uvádí na příkladu společnosti Ahold Czech Republic. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části autorka vysvětluje základní definice a koncepce CSR, dále se věnuje …víceAbstract:
The thesis deals with the issue of corporate social responsibility (CSR). Specifically, it focuses on responsible purchasing of raw materials for the production of private labels products. The way to achieve the sustainability of private labels is explaind on the example of Ahold Czech Republic. The thesis is divided into two parts. In the theoretical part, the author explains basic definitions and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 9. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2017
- Vedoucí: Dana Zadražilová
- Oponent: Pavel Mikoška
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69010
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić