Kritické myšlení ve vzdělávání dospělých – Bc. Jan BŘENEK
Bc. Jan BŘENEK
Diplomová práce
Kritické myšlení ve vzdělávání dospělých
Critical thinking in adult education
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá zkoumáním konceptu kritického myšlení v kontextu vzdělávání dospělých. Text ve svém úvodu popisuje vývoj kritické teorie, vymezuje současné vnímání kritického myšlení a odůvodňuje jeho relevanci v kurikulu vzdělávání dospělých. Hlavním cílem této práce je na základě provedení kvalitativní obsahové analýzy vybraných dokumentů identifikovat pozorovatelné projevy schopnosti …víceAbstract:
This diploma thesis examines the concept of critical thinking in the context of adult education. In its introduction, the text describes the development of critical theory, defines the current perception of critical thinking, and justifies its relevance in the adult education curriculum. The main goal of this thesis is to identify observable manifestations of the critical thinking skill based on the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Miroslav Dopita, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BŘENEK, Jan. Kritické myšlení ve vzdělávání dospělých. Olomouc, 2023. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Andragogika
Práce na příbuzné téma
-
Analýza učebních úloh ve výuce anglického jazyka ve 4. ročníku ZŠ dle Bloomovy taxonomie
Hana Matušková -
Využití revidované Bloomovy taxonomie pro rozvoj HOCS (Higher Order Cognitive Skills - kognitivních úrovní vyššího řádu) v ekonomickém vzdělávání
Dana Kolářová -
Modifikace Bloomovy taxonomie vzdělávacích cílů ve směru snažší použitelnosti v činnosti učitele
Iva Škaloudová -
Využití metod kritického myšlení v rámci volnočasových aktivit dětí I. stupně ZŠ
Anděla Trötzmüllerová -
Využití metod kritického myšlení v rámci výuky mediální výchovy
Lukáš Tecl -
Vytváření příležitostí pro rozvoj čtenářské gramotnosti ve výuce na 1. stupni prostřednictvím metod kritického myšlení
Dominika Hrnčiříková -
Možnosti rozvíjení kritického myšlení v rámci výuky Výchovy k občanství
Dominika VÍTKOVÁ -
Rozvíjení dovedností kritického myšlení v rámci výuky čtení s porozuměním v hodinách anglického jazyka
Dominika KOCMICHOVÁ