Vladimír Mareček

Bakalářská práce

Filmové adaptace videoher – proč nejsou dobré?

Film adaptations of videogames - why are they not good?
Anotace:
Tato práce se pokusí na příkladech filmů s předlohou v počítačové hře, jejich kritikách a obecných postupech při vytváření filmů a adaptací najít a popsat problémy, které postihly vývoj jednotlivých filmů, a které vedly k jejich komerčnímu neúspěchu, a zjistit tak, proč se videohry dosud, i přes stále se zvětšující zájem a nesčetné pokusy, nedočkaly kvalitní filmové adaptace.
Abstract:
This bachelor thesis will try to use the examples of videogame films, reviews of them, and general rules of creating films and adaptations to find and categorise problems that led to the commercial failure of those films. I hope to find out, why the videogames never had quality adaptation, even though there were many attempts to do so.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2018
  • Vedoucí: prof. Mgr. Jan Gogola
  • Oponent: doc. MgA. Marek Hlavica, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Divadelní fakulta
https://is.jamu.cz/th/koiia/