Generační rozdíly ve vnímání značky Kofola mezi generací Z a generací Y – Lukáš Havran
Lukáš Havran
Diplomová práce
Generační rozdíly ve vnímání značky Kofola mezi generací Z a generací Y
Generational differences in the perception of the Kofola brand between Generation Z and Generation Y
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vnímáním značky Kofola mezi generací Z a generací Y. Cílem práce je analyzovat a porovnat vnímání značky Kofola mezi těmito dvěma generacemi, tedy zjistit postoje, asociace, vztah a preference zástupců generace Z a generace Y vůči této značce. Teoretická část práce se věnuje značce a její funkci v marketingu, následně pak charakteristice a spotřebnímu chování generace Z a …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the perception of the Kofola brand between Generation Z and Generation Y. The thesis aims to analyse and compare the perception of the Kofola brand between these two generations, i.e. to find out the attitudes, associations, relationships and preferences of the members of Generation Z and Generation Y towards this brand. The thesis's theoretical part focuses on the brand …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2025
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/95747
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2025
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Přemysl Průša
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/95747
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Transforming Fashion Marketing with AI: Possibilities of Artificial Intelligence in Shaping Brand Perception and Consumer Trust
Jan-Michel Gawinski -
Environmental Marketing and Brand Perception in the Sports Apparel Industry
Matthew Allen -
Consumer Perception of Brand Hollister on the Czech Market
Lenka Kotková -
Brand perception - case study of Czech Railways
Tereza Vavroušková -
Consumer perception of Urinal brand in the Czech market
Tereza Šaberl -
Politický Brand. Analýza mentálních map vnímání značky "Evropská unie" prvovoliči
Lukáš Pazourek -
Intercultural Perception of Brand Image for Smartphone Producer
Chunping He -
Analýza komunikace a vnímání značky Jack Daniel’s v ČR z pohledu generace Z
Daniel Provazník