Lukáš Havran

Diplomová práce

Generační rozdíly ve vnímání značky Kofola mezi generací Z a generací Y

Generational differences in the perception of the Kofola brand between Generation Z and Generation Y
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vnímáním značky Kofola mezi generací Z a generací Y. Cílem práce je analyzovat a porovnat vnímání značky Kofola mezi těmito dvěma generacemi, tedy zjistit postoje, asociace, vztah a preference zástupců generace Z a generace Y vůči této značce. Teoretická část práce se věnuje značce a její funkci v marketingu, následně pak charakteristice a spotřebnímu chování generace Z a …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the perception of the Kofola brand between Generation Z and Generation Y. The thesis aims to analyse and compare the perception of the Kofola brand between these two generations, i.e. to find out the attitudes, associations, relationships and preferences of the members of Generation Z and Generation Y towards this brand. The thesis's theoretical part focuses on the brand …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2025

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2025
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Přemysl Průša

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/95747