Přístup učitelů k žákům se specifickými poruchami učení na 1. stupni základní školy – Mgr. Anna Kalcovská
Mgr. Anna Kalcovská
Diplomová práce
Přístup učitelů k žákům se specifickými poruchami učení na 1. stupni základní školy
Teacher's approach to pupils with specific learning difficulties at 1st grade in elementary schools.
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku žáků se specifickými poruchami učení na 1. stupni běžné základní školy. Teoretická část se věnuje vymezení specifických poruch učení, vzdělávání žáků se SPU a možnostem jejich podpory a nakonec poradenství v rámci současné legislativy. Výzkumné šetření má kvalitativní charakter za použití polostrukturovaných rozhovorů s pedagogy a zaměřuje se na přístup učitelů …víceAbstract:
Diploma thesis is focused on pupils support options available to teachers in 1st grade of primary schools. The theoretical part defines the specific learning disabilities, education of students with SLD and the possibilities of their support and finally consultancy in the current legislation. The survey relies on qualitative methodology, using semi-structured interviews with teachers and focuses on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/y0b72/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 1. 2017
- Vedoucí: PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ