Profesní problémy začínajících učitelů v základní škole – Michaela HUBERTOVÁ
Michaela HUBERTOVÁ
Bachelor's thesis
Profesní problémy začínajících učitelů v základní škole
Professional Problems of Beginning Teachers in Lower Secondary School
Abstract:
Předložená bakalářská práce se zabývá profesními problémy začínajících učitelů v základní škole z pohledu učitelů, kteří sami mají učitelskou zkušenost do tří let. První kapitola se zaměřuje na teoretické vymezení základních pojmů spojených s tématikou. Je to vymezení pojmu učitel a začínající učitel, jeho charakteristika, osobnost a identita. Druhá kapitola se věnuje profesi začínajícího učitele, …moreAbstract:
The presented bachelor thesis deals with the "Professional problems of beginning teachers in lower secondary school" from the point of view of teachers which have teaching experience within three years. The first chapter focuses on the theoretical definition of basic concepts related to the topic. It is definition of the term teacher and beginning teacher, his characteristics, personality and identity …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 7. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Marek Václavík, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HUBERTOVÁ, Michaela. Profesní problémy začínajících učitelů v základní škole. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / 3-ped-cj-15
Theses on a related topic
-
Kompetence začínajícího pedagoga v MŠ
Dagmar DUŠKOVÁ -
Kompetence pedagogů v mateřských školách a míra jejich naplňování ve vztahu k délce profesní praxe
Jitka Dolívková -
Kompetence učitele pro vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na začátku profesní kariéry
Miloslava KOTÁPIŠOVÁ -
Kompetenční model začínajícího učitele a sebehodnocení dosahování úrovně jednotlivých kompetencí
Miroslav MIŠKOVSKÝ -
Kompetence učitele primární školy
Renáta RUMPOVÁ -
Problémy začínajícího učitele na 1. stupni základní školy
Zuzana Opatřilová -
Profesní problémy začínajících učitelů na středních školách
Petra FRASUNKOVÁ -
Profesní problémy začínajících učitelů středních škol
Kateřina ŽMIJOVÁ