Vybrané aspekty komunikace festivalu Brutal Assault – Matúš Mlích
Matúš Mlích
Bachelor's thesis
Vybrané aspekty komunikace festivalu Brutal Assault
Selected aspects of communication of Brutal Assault festival
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá českým hudebním metalovým festivalem Brutal Assault. Cílem práce je popsat festival z hlediska komunikace s fanoušky a veřejností. Teoretická část definuje základní pojmy a stručně popisuje historii a postavení Brutal Assaultu v hudebním a festivalovém světě. Praktická část pak prostřednictvím rozhovorů se zástupci festivalu a dotazníkového šetření publika festivalu přináší …viacAbstract:
Bachelor thesis „ Selected aspects of communication of Brutal Assault festival” deals with Czech music festival Brutal Assault. The aim of the work is to describe the festival in terms of communication with fans and the public. The theoretical part defines the basic concepts and briefly describes history and current position of Brutal Assault in the music and festival world. The practical part includes …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.jamu.cz/th/e6vju/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2021
- Vedúci: Mgr. Vít Kouřil
- Oponent: MgA. Barbora Mikolášiková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Hudební fakultahttps://is.jamu.cz/th/e6vju/
Janáček Academy of Music and Performing Arts in Brno
Faculty of MusicBachelor programme / odbor:
Art of Music / Music Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová