Rozbor využití Google Analytics v konkrétní firmě – Ilya Borzilov
Ilya Borzilov
Bachelor's thesis
Rozbor využití Google Analytics v konkrétní firmě
Analysis of the use of Google Analytics in a specific company
Anotácia:
Účelem teto bakalářské práce je ukázat využití webového analytického systému Google Analytics za pomoci moderních nástrojů na přikladu konkrétní firmy. Pro tyto účely byl zvolen, jeden z nejpoužívanějších systému v oblasti digitálního marketingu a podrobné statistiky návštěvnosti webových stránek. V první části práce detailně rozebraná charakteristika a jednotlivé principy fungovaní digitálního marketingu …viacAbstract:
The purpose of this bachelor thesis is to show the use of web analytics system Google Analytics with the help of modern tools on the example of a specific company. For this purpose, it was chosen, one of the most widely used systems in digital marketing and detailed website traffic statistics. In the first part of the work, a detailed description and individual principles of digital marketing at present …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/86349
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2022
- Vedúci: Jiří Sedláček
- Oponent: Zdeněk Smutný
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86349
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
The Impact of Digital Marketing on E-commerce Development of Fashion Retailer Groups: The case of Dior, Prada and LVMH
Anna Nefodova -
Digital Marketing for Chosen Vietnamese E-commerce Company
Thanh Thi Kim Dao