Barbora Jelínková

Diplomová práce

Městský marketing

Municipal Marketing
Anotace:
Diplomová práce se věnuje marketingu ve městě Tábor. Cílem práce je na základě analýzy současného stavu zhodnotit využití jeho kulturního potenciálu pro marketing a identifikovat tak možné nedostatky, se kterými se město v rámci svých marketingových aktivit potýká a vytvořit možné návrhy. Práce také poukazuje na možnost využití marketingu v oblasti veřejné správy. Práce je rozdělena na část teoretickou …více
Abstract:
The diploma thesis deals marketing of the city Tábor. The aim of the thesis is to make an analysis of the current state, to evaluate the use of its cultural potential for marketing, to identify possible shortages with which the city deals with as the part of its marketing activities and to make possible proposals. The thesis also points out possibility to use marketing in public administration area …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 9. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2017
  • Vedoucí: Jana Krbová
  • Oponent: Martin Musil

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/69285

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management