Magdalena Tylšová

Master's thesis

Spotřební chování s ohledem na privátní značky

Consumer behavior considering private labels
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku spotřebního chování ve vztahu k privátním značkám. Výrobky privátních značek byly dříve vnímány jako výrobky horší kvality, dnes se však tento trend otáčí a jejich obliba celosvětově roste. Spotřebitelé dnes mohou najít celou řadu privátních značek v obchodních řetězcích. Cílem diplomové práce je zjistit jaký mají spotřebitelé vztah k privátním značkám. Výše …more
Abstract:
The diploma thesis is focused on the consumer buyer behavior in relation to private labels. Private label products were previously perceived as products of low quality. Nowadays the trend is changing, and popularity of private labels is growing worldwide. Consumers can find a big amount of variety private labels in retail chains. The aim of this diploma thesis is to find out what is the consumer's …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 12. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 5. 2020
  • Supervisor: Kamila Matysová
  • Reader: Jitka Volfová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79458