Spotřební chování s ohledem na privátní značky – Magdalena Tylšová
Magdalena Tylšová
Diplomová práce
Spotřební chování s ohledem na privátní značky
Consumer behavior considering private labels
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku spotřebního chování ve vztahu k privátním značkám. Výrobky privátních značek byly dříve vnímány jako výrobky horší kvality, dnes se však tento trend otáčí a jejich obliba celosvětově roste. Spotřebitelé dnes mohou najít celou řadu privátních značek v obchodních řetězcích. Cílem diplomové práce je zjistit jaký mají spotřebitelé vztah k privátním značkám. Výše …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on the consumer buyer behavior in relation to private labels. Private label products were previously perceived as products of low quality. Nowadays the trend is changing, and popularity of private labels is growing worldwide. Consumers can find a big amount of variety private labels in retail chains. The aim of this diploma thesis is to find out what is the consumer's …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 12. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79458
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2020
- Vedoucí: Kamila Matysová
- Oponent: Jitka Volfová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79458
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Buyer Decision Process on the Market of Electric Shavers
Peter Frič -
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Kupní rozhodovací proces zákazníků kupující prémiové vozidlo
Tomáš Jarolím -
Působení podnětů retro marketingu na kupní rozhodovací proces spotřebitele
Karolína Bílková -
Kupní rozhodovací proces na trhu mobilních telefonů
Anita Szelesová -
Kupní rozhodovací proces zákazníků v segmentu luxusních automobilů
Tomáš Jarolím -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Kupní rozhodovací proces na trhu mobilních telefonů
Richard Bicek