Smrt a umírání jako téma na 1. stupni základních škol – Kristýna Vachníková
Kristýna Vachníková
Diplomová práce
Smrt a umírání jako téma na 1. stupni základních škol
Death and Dying as a Theme in Primary Schools
Anotace:
Diplomová práce teoreticko-empirického charakteru se zaměřuje na téma smrti a umírání na 1. stupni základních škol. Cílem práce je zjistit, jak učitelé třetího ročníků základní školy s tímto tématem pracují z vlastní perspektivy. Teoretická část se zaměřuje na vymezení klíčových pojmů smrt a umírání a předkládá teoretická východiska z oblasti thanatologie, death education, dětského pojetí smrti a učitelské …víceAbstract:
The theoretical-empirical diploma thesis focuses on the topic of death and dying at the first level of primary schools. The aim of the thesis is to find out how teachers of the third year of primary school work with this topic from their own perspective. The theoretical part focuses on defining the key concepts of death and dying and presents theoretical background in thanatology, death education, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vachníková, Kristýna. Smrt a umírání jako téma na 1. stupni základních škol. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
Klima ve třídě malotřídní základní školy a úplné základní školy z pohledu žáků a učitelů
Hana Palečková -
Grafomotorická připravenost dětí při vstupu do základní školy z pohledu učitelek mateřské školy a učitelů základní školy.
Lenka KYSILKOVÁ -
Spolupráce učitelů a rodičů na II. stupni vybrané základní školy a waldorfské základní školy
Hana Hanzlíková -
Problémy s výslovností v ruském jazyce u žáků základní školy (na příkladu Základní školy Letovice)
Michaela Boháčová -
Bezpečnostní audit školy - analýza bezpečnosti vybrané základní školy
Adéla Kapounová -
Segmentace cílové skupiny učitel/ka mateřské školy a učitel/ka základní školy jako východisko pro obsahový marketing
Kateřina HRBKOVÁ -
Umírání a smrt z pohledu klientů v domově pro seniory
Veronika Škrabalová