Nástroje marketingového mixu a jejich realizace u organizace Dřevovýroba Sudolský – Jan Slavík
Jan Slavík
Bakalářská práce
Nástroje marketingového mixu a jejich realizace u organizace Dřevovýroba Sudolský
Marketing Mix Tools and Their Implementation in a Organization Dřevovýroba Sudolský
Anotace:
Práce se zabývá definováním marketingu a prohloubením znalostí o nejpodstatnější části marketingu, a tou je marketingový mix u společnosti Dřevovýroba Sudolský. Vzhledem k rostoucí poptávce po stavebním řezivu a nerozvinuté oblasti marketingu společnosti je práce považována za kvalitní stavební kámen pro zvýšení prodeje. Cíl práce byl zanalyzovat stávající marketingový mix společnosti a dílčí cíl byl …víceAbstract:
This work deals with definitiv of marketing and deepens of knowledge about most important part of marketing, its marketing mix in company Dřevovýroba Sudolský. Due to the increasing demand for construction lumber and backward area of marketing, this work is considered as basic foundation stone for increase sales. Objective of this work was analyse existing marketing mix of the company and component …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2014
- Vedoucí: Ing. Mgr. Renáta PAVLÍČKOVÁ, MBA
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Slavík, Jan. Nástroje marketingového mixu a jejich realizace u organizace Dřevovýroba Sudolský. Olomouc, 2013. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix společnosti Kluge & Co
Svobodová Svobodová -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový mix cukrárny AnetBa.kery
Alexej Červeňák -
Marketingový mix vybrané společnosti
Nikol Kajsturová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Lukáš Kavka -
Marketingový mix vybrané firmy
Pavlína Rosová -
Marketingový mix fitcentra Fit Factory
Adam Brychci
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses xs3hef xs3hef/2
18. 4. 2013