Budování povědomí o značce Smart Module v prostředí sociálních médií – Barbora Jungová
Barbora Jungová
Bakalářská práce
Budování povědomí o značce Smart Module v prostředí sociálních médií
Building Brand Awareness on Social Media
Anotace:
Teoretická část se věnuje brandu v prostředí sociálních sítí, a tématu brand awareness. Popisuje aktuální situaci v rámci sociálních médií včetně počtu uživatelů a typy jednotlivých obsahů. V praktické části je využita metoda kvalitativního rozhovoru s osobami z prostředí brand managementu, marketingu a z oblasti cílové skupiny značky, zhotovení strategie pro sociální média, cílící na zvýšení povědomí …víceAbstract:
The theoretical part deals with the brand in the online environment of social networks and the brand awareness. Describes the current situation in social media, including the number of users and types of individual content. The practical part uses the method of qualitative interview with people from the environment of brand management, marketing and the target group of the brand, developing a social …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martin Přibyl, Ph.D. MBA
- Oponent: Lucie Mašterová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Zvýšení povědomí o značce firmy První Znojemská realitní kancelář s.r.o.
Jakub Leinberger -
Proces posílení povědomí o značce „Urlaub in Österreich“ jako značce, snažící se o zlepšení udržitelnosti v oblasti turismu
Adéla Malinovská -
Návrh marketingové kampaně pro zvýšení povědomí o značce
Hanačíková Hanačíková -
Měření povědomí o značce About you
Sandra Jaroňová -
Uplatnění progresivních forem marketingové komunikace jako zdroj zvyšování povědomí o značce
Kateřina Fantová -
Povědomí českých spotřebitelů o kvalitativních značkách potravin a potravinářských výrobků
Kristýna Polcarová -
Povědomí o značce a zákaznická spokojenost společnosti MP Krásno, a.s.
Markéta Vrbíková -
Vliv spolupráce vybrané firmy s influencerem na povědomí o značce
Zuzana VACUROVÁ