Communication As a load Bearing Element of the Marketing Communication – Bc. Svetlana Senko
Bc. Svetlana Senko
Diplomová práce
Communication As a load Bearing Element of the Marketing Communication
Communication As a load Bearing Element of the Marketing Communication
Anotace:
In the following Master Thesis ‘Communication As a load Bearing Element of the Marketing Communication’, I will describe core elements of IMC, to determine the way of optimal combination of the product, price, distribution and promotion in such a way that the needs of the buyer are clearly outlined and there is a synergy between all the elements of the marketing structure. Case-study analysis, carried …víceAbstract:
In the following Master Thesis ‘Communication As a load Bearing Element of the Marketing Communication’, I will describe core elements of IMC, to determine the way of optimal combination of the product, price, distribution and promotion in such a way that the needs of the buyer are clearly outlined and there is a synergy between all the elements of the marketing structure. Case-study analysis, carried …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/v2x23/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2018
- Vedoucí: Ing. Jiří Šnajdar
- Oponent: Mgr. Pavel Kotyza
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Life Cycle Assessment vybraného produktu
Jan Nedorost -
Implementace Product Lifecycle Management v montáži
Jakub Hajný -
Evaluation of life cycle and nutrient content of Jamaican field crickets (Gryllus assimilis) reared on the dried rapeseed protein
Daniela Slavíková -
To what extent is green product relevant for generation Z? The future of green product in automotive industry.
Petra Lauerová -
Customer Loyalty Management Using Data Clustering
Srimathi Ravisankar -
Návrh zásad věrnostního programu bankovního CRM
Jiří Brož -
Budování věrnostního programu s podporou CRM
Pavel Malý -
CRM - nástroj budování loajality zákazníků a konkurenceschopnosti fotbalového klubu
Jakub Andrýsek