Asistent a učitel ve společném vzdělávání – Bc. Kateřina HORNÁ
Bc. Kateřina HORNÁ
Diplomová práce
Asistent a učitel ve společném vzdělávání
Asistent and teacher in collective education
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na legislativní vymezení asistenta pedagoga, na jeho náplň práce a kompetence. Práce popisuje rozdíly mezi pracovní pozicí asistenta pedagoga a osobním asistentem. Práce je dále zaměřena na legislativní vymezení inkluzivního vzdělávání, vysvětluje rozdíl mezi integrací a inkluzí, popisuje náležitosti individuálního vzdělávacího plánu. Stěžejní část diplomové práce je orientována …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on the legislative definition of the assistant teacher, his content and competencies. The thesis describes the differences between the position of the teaching assistant and the personal assistant. The work is further focused on the legislative definition of inclusive education, explains the difference between integration and inclusion, describes the requirements of an …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Michal Růžička, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HORNÁ, Kateřina. Asistent a učitel ve společném vzdělávání. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a pro střední školy a učitelství německého jazyka pro 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Rozvoj a vzdělávání: individuální vzdělávací plán zaměstnance
Van Nam Tran -
Individuální vzdělávací plán a jeho využití v praxi
Dominika NOVOTNÁ -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
„Individuální vzdělávací plán pro děti předškolního věku s narušenou komunikační schopností a jeho realizace.“
Miluše Rentová -
Individuální vzdělávací plán pro výuku anglického jazyka žáků s dyslexií
Anna Laslettová -
Inkluzivní vzdělávání na základní škole z pohledu asistentů pedagoga
Kristýna Žilková -
Podmínky pro inkluzivní vzdělávání na 1. stupni základní školy v Norsku a v České republice
Klára Čerňáková
Název
Vložil
Vloženo
Práva