Analýza prostředků podpory prodeje společnosti Kooperativa a.s. – Bc. Štefan Bačík
Bc. Štefan Bačík
Bakalářská práce
Analýza prostředků podpory prodeje společnosti Kooperativa a.s.
Analysis of sales promotion of Kooperativa company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou prostředků podpory prodeje společnosti Kooperativa. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část je věnována problematice podpory prodeje, a její využití v oboru pojišťovnictví. V praktické části je představena společnost Kooperativa a marketingová kampaň „NAMÍRU“, která je předmětem již zmíněné analýzy. Výsledky této analýzy jsou …víceAbstract:
This Bachelor´s thesis deals analysis of sales promotion of Kooperativa company. The study is divided into two parts, theoretical and practical. Theoretical part is devoted to sales promotion, and its use in the insurance sector. In the practical part is presented Kooperativa and marketing campaign „NAMÍRU“, which is the subjekt of the aforementioned analysis. Results of this analysis and recommendations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bvcxw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
- Oponent: Ing. Pavel Klička
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Tereza Moravcová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Instagram jako nástroj marketingové komunikace
Barbora Stará