Bc. Štefan Bačík

Bakalářská práce

Analýza prostředků podpory prodeje společnosti Kooperativa a.s.

Analysis of sales promotion of Kooperativa company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou prostředků podpory prodeje společnosti Kooperativa. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část je věnována problematice podpory prodeje, a její využití v oboru pojišťovnictví. V praktické části je představena společnost Kooperativa a marketingová kampaň „NAMÍRU“, která je předmětem již zmíněné analýzy. Výsledky této analýzy jsou …více
Abstract:
This Bachelor´s thesis deals analysis of sales promotion of Kooperativa company. The study is divided into two parts, theoretical and practical. Theoretical part is devoted to sales promotion, and its use in the insurance sector. In the practical part is presented Kooperativa and marketing campaign „NAMÍRU“, which is the subjekt of the aforementioned analysis. Results of this analysis and recommendations …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
  • Oponent: Ing. Pavel Klička

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní