Bc. Štěpánka ULČOVÁ

Master's thesis

Analýza loajality zákazníků ke značce

Analysis of customer loyalty to the brand
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na oblast loajality a spokojenosti zákazníků. V první části práce jsou vymezeny teoretické pojmy a terminologie z oblasti zákazníků, jejich spotřebního a kupního chování. Jsou zde také zmíněny metody měření loajality a spokojenosti. Dále jsou zde přiblíženy vnitřní a vnější faktory, které mohou mít vliv na míru loajality, včetně vlivu loajality na finanční výkonnost podniku …more
Abstract:
This master's thesis focuses on the loyalty and satisfaction of customers. In the first part, theoretical terms, customer terminology, and customer and buying behaviour are defined. Furthermore, the methods of measuring customer loyalty and satisfaction are mentioned. In addition to that, the internal and external factors which could have influence on loyalty, including the influence of loyalty on …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Prof. Ing. Emil Vacík, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ULČOVÁ, Štěpánka. Analýza loajality zákazníků ke značce. Plzeň, 2021. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/