Bc. Štěpánka ULČOVÁ

Diplomová práce

Analýza loajality zákazníků ke značce

Analysis of customer loyalty to the brand
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na oblast loajality a spokojenosti zákazníků. V první části práce jsou vymezeny teoretické pojmy a terminologie z oblasti zákazníků, jejich spotřebního a kupního chování. Jsou zde také zmíněny metody měření loajality a spokojenosti. Dále jsou zde přiblíženy vnitřní a vnější faktory, které mohou mít vliv na míru loajality, včetně vlivu loajality na finanční výkonnost podniku …více
Abstract:
This master's thesis focuses on the loyalty and satisfaction of customers. In the first part, theoretical terms, customer terminology, and customer and buying behaviour are defined. Furthermore, the methods of measuring customer loyalty and satisfaction are mentioned. In addition to that, the internal and external factors which could have influence on loyalty, including the influence of loyalty on …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Prof. Ing. Emil Vacík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ULČOVÁ, Štěpánka. Analýza loajality zákazníků ke značce. Plzeň, 2021. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/